-->

lauantai 27. marraskuuta 2010

Soittolista: Alternative like no other, baby!


Minun pitäisi mennä ostamaan itselleni uudet kengät. Nykyään on vain aika paljon mistä valita.

Johonkin aikaan Converseja sai vain yhtä tai kahta sorttia. Johonkin aikaan niitä ei saanut ainakaan Tampereelta ollenkaan. Johonkin aikaan niissä pelattiin koripalloa. Johonkin aikaan oma isäni pelasi koripalloa ja hänellä oli vanhat 60-luvun koripallotossut, jotka eivät olleet Converset, mutta näyttivät niiltä. Totaalisessa idioottimyrskyssäni en ottanut niitä vastaan ehkä vuonna 2002, koska ne olivat suht rikki. Vaikka Conversejen tai niiden näköisten tossujen kuuluukin olla suht rikki.

Minulla ei ole 60-luvulla tehtyjä Conversen näköisiä koristossuja. Sen sijaan minulla on 70-luvulla USA:ssa tehdyt Converset, jotka aikanaan omisti kaverini Pertin isä. Hänkin pelasi koripalloa. Tossut olivat Pertille liian isot, joten Pertti antoi ne minulle. Ne ovat tuossa kuvassa nuo vihreät. Ne ovat lempikenkäni.

Eiks se oo vähän niin, että altsumaanikoille Converset = vapaus, vähän niin kuin Springsteenille autolla ajaminen = vapaus, punkkareille niitit & riehuminen = vapaus ja suomirockareille viinan juonti = vapaus?

Saako jostain tilattua hyvään hintaan Converseja?

Alt like no other. Soittolista, jossa bändit soittavat kitaroilla. Olin listaa tekiessäni sen verran fiiliksissä, että nuo 75 kappaletta tulivat mieleeni reilussa tunnissa. Lisäilen listaan kappaleita, jos tulee huvitus.

1 kommentti:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...