-->

maanantai 4. heinäkuuta 2011

Minä ja Ville Ahonen - Jumalalta



Uusi biisi Minä ja Ville Ahoselta. Jopa rokkibiisi. Soundi vähän kummallinen. Ei siis soitannallisesti, vaan äänitysteknisesti. Sanoitus erinomainen.

Vain hullut voivat kirjoittaa / ei ole virhe ajatella / että nämä että nämä että nämä sanat tulevat / jumalalta / Moi jumala tässä, minä puhun nyt tämän laulajan kautta / minulla on teille viesti / Sytyttäkää vaatteenne palamaan, palamaan / nouskaa ylös ja tanssikaa, tanssikaa / niillä liikkeillä, joihin tuli teidät vie, tuli teidät vie / juokaa palavia aineita ja palakaa, palakaa / on parempi palaa kuin hiipua, hiipua / on parempi palaa kuin hiipua, hiipua / Ei mulla muuta.

Emotionaalisen sitoutumisen taso korkea. Repeat Factor lähellä 100 prosenttia. Antille tulee mieleen Ville Leinosen & Valumon ensimmäiset keikat ja jotkut alkuaikojen biisit. En tiedä mitä julkaisua tällä ennakoidaan.

Onko kova? Onko todella kova? Onko innostuttavaa tunnetta aiheuttava?

On. Todella vahvasti on.

Minä ja Ville Ahonen - Jumalalta by Universalfi

edit. Jumalalta on kevään 2010 levytyssessioissa nauhoitettu, ennen julkaisematon kipale.

4 kommenttia:

  1. Jaksoinpa vihdoin kuunnella: Hjuva on ja latauksella vielä herkutellaan! Ville se osaa.

    VastaaPoista
  2. Joo totta. Ehdin jo innostua, että uutta materiaalia olisi tulossa, mutta tämähän olikin jo aiemmin nauhoitettu biisi.

    VastaaPoista
  3. Moikka! Kiva, että biisi kolahti :) Pari korjausta sanoituksiin: Oikea versio: "Vain hullut voivat kirjoittaa" sekä "...Niillä liikkeillä, joihin tuli teidät vie, tuli teidät vie." Toisaalta, itse tykkäsin noistakin sanoista... Toivottavasti en nyt rikkonut illuusiota :D
    -Alina

    VastaaPoista
  4. Hei, tänks! Korjasin sanat postaukseen. On ne jopa huomattavasti paremmat noin.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...