-->

perjantai 14. syyskuuta 2012

Bat For Lashes - Marilyn

Bat for Lashes julkaisi kappaleen, joka *GASP* ei ole cover Juice Leskisen klassikosta.
Ajattelepa vain, että jos Bat for Lashes olisikin tehnyt coverin Juice Leskisen kappaleesta. Olisipa ollut jotain.

Minä olin vähän ihmeissäni kun näytti siltä, että Suomessa kukaan ei tänään kirjoittanut tavuakaan Bat for Lashesin uudesta kappaleesta, vaikka aikaisemmin tänä vuonna ilmestynyt Laura oli niin tajuttoman hyvä.

Tai jos kirjoitti, minä en huomannut.

Tiesitkö, että Vicky Rosti on teinityttönä ollut mukana Dannyn kiertueella? Tiesitkö, että Eini on teinityttönä ollut mukana Tapani Kansan kiertueella? Tiesitkö, että Danny täyttää ihan just 70 vuotta?

Olen huomannut, että punaviini on ylivoimaisesti paras stimulantti kirjoitushommissa. Viinanvahvuisilla aineilla homma lähtee aika helposti lapasesta ja oluella tulee turha pöhö.

Bat for Lashes julkaisee seuraavan albuminsa The Haunted Man 15. lokakuuta. En ole jaksanut ottaa selvää, ei kai se ole naisista kertova teemalevy?

Pet Shop Boys on hirvittävän hyvä bändi.

Minä lähden huomenna Poriin. Siellä minua odottavat rapujuhlat. Mietin aina, spedeilenkö taianomaisella kyvylläni syödä äyriäisiä siististi vai vedänkö ihan miten sattuu.

Jotkut ovat sitä mieltä, että rapuja pitää syödä kasaamalla kaikki lihaiset palat paahdetun leivän päälle, siis niin, että ensin on perkausvaihe, sitten syömävaihe. Itse en ole kokenut tapaa omakseni. Se saattaa johtua siitä, että lapsena meillä oli aina tapana syödä rapuja yksitellen, ja vieläpä melkein kuumina.

Kummallisia asioita tapahtuu ilman, että Antilla on niihin paljonkaan valtaa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...