-->

tiistai 16. lokakuuta 2012

Pää kii - Tuhoava voima / Nyt skipataan kahvit

Ei mikään, ei mikään, EI MIKÄÄN estä Pää kiitä olemasta kovempi kuin mikään.
Minähän en usko sattumaan, minä en usko johdatukseen, minä uskon sattumaan, minä uskon johdatukseen. Aloin eilen illalla kuunnella maanisen hihityksen vallassa Pää kiin sinkkua ep:tä ja demoja, netissä surffaten ja Johnny Walkeria litkien. Halvan savuisuuden maku elimistössäni keksin toinen toistaan hauskempia ideoita, jotka konkretisoituivat tänä aamuna muun muassa fb-huijaukseen Seppo Hiitelän siirtymisestä TPS:n päävalmentajaksi.

Ajattelin, että koska perhe on poissa muutaman päivän ajan, ehtisin tehdä valtavasti töitä ja nukkua kuin mikäkin. Töitä olen tehnyt, mutta nukkuminen on jäänyt vähän vähälle. Biisejä olen kuunnellut ja netissä pyörinyt ja Seinfeldejä katsonut ja syönyt hädissäni pakastimeen jäänyttä jäätelökakkua, jossa on marenkia. Olen ollut kovassa tikissä.

Juuri äsken Pää kii julkaisi Soundcloudissa kaksi uutta kappaletta marraskuussa ilmestyvältä ROCK N' ROLL MOTHERFUCKING EXPLOSION -albumilta. Niistä ensimmäinen, Tuhoava voima, nousee suoraan bändin kovimpien biisien joukkoon raastavasti rakkaudesta kertovien sanojensa, korviin kiinni jäävän kitarajuoksutuksensa ja Teemu Bergmanin (tietenkin) loistavan vokaalisuorituksen ansiosta. Nyt skipataan kahvit on sekin kelpo ralli, joskin kaiken tämän muun loistavuuden rinnalla tavallisella tavalla kelpo.

Tämä on nyt vain saatana kaikkea sitä, josta minä pidän.





Ai niin, JA VIELÄ BONUSBIISI! YleX soitti lähetyksessään biisin Rakkaus repii meidät kappaleiksi, jossa laulusta vastaa Otto Grundström. Se se vasta on sekin hyvä!

1 kommentti:

  1. Johnny Walker on ihan hyvä dokausviski. Riippuu tietty paljon sen iästä, mutta otaksun että kyseessä on Red Label?

    Jäin myös miettimään, että ehkä onkin hyvä nyt skipata kahvit, koska skottilaisen sekoittaminen sumppiin olisi kardinaalimunaus.

    Iso peukku. Hyvä hyvä hyvä.

    Ei muuta.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...